Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων


 

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων CREDIT AGRICOLE A.A.E.Z.

Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντική για εμάς.

Η παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (εφεξής «Πολιτική») αφορά την επεξεργασία των προσωπικών σας στοιχείων από την CREDIT AGRICOLE ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΖΩΗΣ ως Υπεύθυνης Επεξεργασίας Δεδομένων με έδρα την Αθήνα, Μητροπόλεως 45, τηλ. 2144166700, e-mail: custserv@ca-life.gr, website: www.ca-life.gr.

Για οποιαδήποτε απορία σας είμαστε στη διάθεσή σας και εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε για κάθε ζήτημα σχετικό με την επεξεργασία των Δεδομένων σας και την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας δεδομένων (DPO) στο email:dpo@ca-life.gr. Ο Υπεύθυνος Προστασίας δεδομένων, διαμεσολαβεί μεταξύ της Εταιρείας μας και εσάς και επιμελείται των ενεργειών συμμόρφωσης της Εταιρείας μας.

1. Λίγα λόγια για την CREDIT AGRICOLE ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΖΩΗΣ.
Η CREDIT AGRICOLE ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΖΩΗΣ/ Crédit Agricole Life (εφεξής «Εταιρεία») δραστηριοποιείται στο χώρο των ασφαλίσεων ζωής από το 2001, ενώ από το 2011 έχει ως βασικό μέτοχο την Crédit Agricole Assurances S.A., μέλος του ομίλου της Crédit Agricole S.A.
Στόχος μας είναι η παροχή οικονομικά προσιτών και ολοκληρωμένων προγραμμάτων δημιουργίας Κεφαλαίου, συμπληρωματικής Σύνταξης Επένδυσης και Προστασίας, τα οποία ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας.

2. Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα;
Ο όρος «προσωπικά δεδομένα», αναφέρεται σε πληροφορίες φυσικών προσώπων, όπως ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας κ.ά., οι οποίες προσδιορίζουν ή μπορούν να προσδιορίσουν την ταυτότητά σας, εφεξής «Προσωπικά Δεδομένα ή Δεδομένα».

3. Τι είναι η Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων;
Κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή.

4. Ποια Δεδομένα σας συλλέγουμε;
Τα Δεδομένα που μας δίνετε ή μας εξουσιοδοτείτε να συλλέξουμε από τρίτους είναι τα ελάχιστα αναγκαία που χρειάζονται για να εκτιμήσουμε τον ασφαλιστικό κίνδυνο, ώστε να καταρτιστεί ένα συμβόλαιο Ασφάλειας Ζωής, Σύνταξης ή και Επένδυσης, το οποίο ανταποκρίνεται στο δικό σας προφίλ. Για αυτό το λόγο ζητάμε να μας δηλώσετε σε προτυποποιημένη αίτηση και αντίστοιχο ερωτηματολόγιο ή να μας εξουσιοδοτήσετε να συλλέξουμε:
  • Πληροφορίες αναγνώρισης (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας).
  • Ημερομηνία γέννησης, ως απαραίτητο στοιχείο και αναγκαίο στοιχείο για τη συνεργασία μας.
  • Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Αριθμός Διαβατηρίου).
  • Οικονομικά δεδομένα (χρηματοοικονομικές πληροφορίες, τραπεζικό λογαριασμό).
  • Δεδομένα υγείας (π.χ. συμπλήρωση ιατρικού ερωτηματολογίου, κατάσταση υγείας).
  • Πληροφορίες επικοινωνίας (τηλέφωνο, email).
  • Πληροφορίες από τρίτους για τα παραπάνω (Διαγνωστικά Κέντρα, Κλινικές κλπ)

Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να μας δώσετε τα παραπάνω στοιχεία δεν θα μπορέσουμε να συνεργαστούμε για να εκτελεστεί η σύμβαση και να σας εξυπηρετήσουμε σωστά. Η πληροφόρηση για τα παραπάνω προβλέπεται από την ασφαλιστική νομοθεσία την οποία μπορείτε να συμβουλευτείτε (ν. 2496/97) και η παροχή ανακριβών στοιχείων, μπορεί να οδηγήσει στον κίνδυνο να μην αποζημιωθείτε ή να τερματίσουμε τη μεταξύ μας σύμβαση ή να αναπροσαρμόσουμε το ασφάλιστρό σας. Η Εταιρεία μας, κατέχει άδεια επεξεργασίας ειδικών δεδομένων με το προγενέστερο νομοθετικό πλαίσιο (ΑΠ ΑΠΔΠΧ 842/31.05.2006).

5. Για ποιο σκοπό επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία σας;
Σκοπός της επεξεργασίας των Δεδομένων σας είναι η εκτίμηση για τη συνεργασία μας και στη συνέχεια η ομαλή εκτέλεση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, αλλά και η εξυπηρέτησή σας κατά την διάρκεια της συνεργασίας μας.
Ο σκοπός αυτός περιλαμβάνει:
  • την αξιολόγηση του αιτήματός σας, προκειμένου να εκτιμήσουμε τον κίνδυνο και να προσδιορισθεί το κατάλληλο ασφάλιστρο και το πρόγραμμα, στο οποίο θα ενταχθείτε.
  • την παροχή υπηρεσιών ασφάλισης και υποστήριξης του συμβολαίου και των προσθέτων πράξεων.
  • την απάντηση των ερωτημάτων σας και την επικοινωνία μας για τη διαχείριση του συμβολαίου σας.
  • την επεξεργασία απαιτήσεων και πληρωμών.
  • τις κατάλληλες ενέργειες για την απόδοση αποζημίωσης στους δικαιούχους.
  • την εξυπηρέτηση παράπονων και αιτήσεων.
  • την προστασία της λειτουργίας της Εταιρείας μας, της ασφαλείας σας και την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν.
  • τη συμμόρφωση με τις νομοθετικές υποχρεώσεις μας συμπεριλαμβανομένων α) της νομοθεσίας για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας (Ν3691/2008,Αποφ.ΕΠΕΙΑ 154/2009, Οδηγία 2015/849 Ε.Ε.), β) της νομοθεσίας για τη διοικητική συνεργασία των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο φορολογικό τομέα (Ν. 4378/2016), γ) της νομοθεσίας για την πολυμερή συμφωνία Αρμοδίων Αρχών για την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών χρηματοοικονομικών λογαριασμών (CRS- N.4428/2016) και ε) της νομοθεσίας για τη Συμφωνία μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής για τη βελτίωση της διεθνούς φορολογικής συμμόρφωσης και την εφαρμογή του νόμου περί Φορολογικής Συμμόρφωσης Λογαριασμών της Αλλοδαπής (FATCA-Ν.4493/2017) και
  • την ανταπόκρισή σας σε αιτήματα δημόσιων αρχών ή Οργανισμών.

6. Ποια είναι η νόμιμη βάση επεξεργασίας των Δεδομένων σας από την Εταιρεία;
Η επεξεργασία των Δεδομένων σας διενεργείται σύμφωνα με:
  • τους όρους της συμβατικής μας σχέσης
  • τη συγκατάθεσή σας, για την λήψη ειδικών δεδομένων κατηγοριών υγείας και οικονομικών δεδομένων των τραπεζικών σας συναλλαγών, εφόσον δεν προβλέπεται από το νόμο,για να εκτιμήσουμε τις συνθήκες ασφάλισής σας
  • το κανονιστικό πλαίσιο της νομοθεσίας για τις ασφαλιστικές συμβάσεις
  • τις νομοθετικές απαιτήσεις σχετικές με την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και των συμφωνιών μεταξύ Ελλάδας και κρατών (ΕΕ, ΟΑΣΑ και ΗΠΑ) για την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών
  • το έννομο συμφέρον της Εταιρείας μας.

7. Ποιοι είναι οι αποδέκτες των Δεδομένων σας;
Αποδέκτες των δεδομένων είναι:
  • Η Εταιρεία μας και το υπαλληλικό προσωπικό της στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, καθώς και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  • Οι αντιπρόσωποι ή/και υπεργολάβοι μας με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης μας.
  • Η αρμόδια αρχή του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία δύναται να διαβιβάσει τα αναγκαία δεδομένα στις αρμόδιες φορολογικές αρχές άλλης χώρας ή χωρών, των οποίων είστε φορολογικός κάτοικος, δυνάμει του ν. 4378/2016, των Κανονισμών του ΟΟΣΑ (CRS–Ν4428/2016) και των διακρατικών συμφωνιών (FATCA- Ν.4493/2017) .
  • Η Εποπτική Αρχή του νόμου 4364/2016.
  • Η μητρική εταιρεία μας, στα πλαίσια ενδο-ομιλικών ελέγχων, εντός ΕΕ (πλην των ειδικών δεδομένων).
  • Το πιστωτικό ίδρυμα Alpha Bank, στρατηγικού συνεργάτη μας, καθώς η διάθεση και εξυπηρέτηση των ασφαλιστικών προγραμμάτων της Εταιρείας γίνεται αποκλειστικά μέσω του δικτύου καταστημάτων της .
  • Νοσηλευτικά ιδρύματα, γιατροί (για το σκοπό εκτέλεσης της σύμβασης και όχι για ιδία εκμετάλλευση).
  • Αντασφαλιστές.
  • Δικηγόροι.
  • Και άλλοι εξωτερικοί συνεργάτες, οι οποίοι μας παρέχουν υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των συμβολαίων σας (διαχείριση εκτυπώσεων, φύλαξη φυσικού αρχείου κα.)

8. Πώς εξασφαλίζουμε ότι οι συνεργάτες μας σέβονται τα Προσωπικά σας Δεδομένα;
Οι συνεργάτες μας έχουν συμφωνήσει και δεσμευτεί συμβατικά εγγράφως με την Εταιρεία:
  • να τηρούν εχεμύθεια, και να δεσμεύουν και το προσωπικό τους, με τις αντίστοιχες υποχρεώσεις
  • να μη διαβιβάζουν σε τρίτους Δεδομένα χωρίς την έγγραφη άδειά μας
  • να λαμβάνουν μέτρα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφαλείας των δεδομένων, που προστατεύουν τη λογική και φυσική ασφάλειά τους, όπως ασφαλές λογισμικό και φυσική προστασία
  • να μας ενημερώνουν για κάθε περιστατικό που αφορά την παραβίαση των προσωπικών σας δεδομένων
  • να διαγράφουν ή να μας επιστρέφουν τα Δεδομένα σας, με τη λήξη της σύμβασής μας, και
  • να συμμορφώνονται με το νομικό πλαίσιο για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και ιδίως τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR).

9. Στέλνουμε τα Δεδομένα σας στο εξωτερικό;
Τα Προσωπικά σας Δεδομένα αποτελούν αντικείμενο αποθήκευσης και επεξεργασίας εντός Ελλάδος, εκτός από τα ειδικής κατηγορίας δεδομένα που αφορούν τις Αντασφαλιστικές μας Εταιρείες (Munich Re & RGA) για την ανάληψη κινδύνου ή την αποζημίωση. Επίσης, ενδέχεται και μόνο για λόγους ελέγχου ενδο-ομιλικών συναλλαγών, να αποσταλούν μη ειδικής κατηγορίας δεδομένα στη μητρική μας Εταιρεία στη Γαλλία, Crédit Agricole Assurance S.A.

10. Για πόσο τηρούμε τα Δεδομένα σας και πότε τα διαγράφουμε;
Η Εταιρεία μας, διατηρεί τα Δεδομένα σας, για το σύνολο της διάρκειας της σύμβασής μας σε φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο. Μετά τη λήξη της σύμβασης διατηρούνται για διάστημα που ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης και έπειτα διαγράφονται ολοσχερώς. Τα φορολογικά στοιχεία, καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές αρχές, τηρούνται όσο ορίζεται κάθε φορά από τη νομοθεσία, ενώ δύναται να διατηρηθούν για μεγαλύτερο διάστημα, σύμφωνα με τις αποφάσεις της φορολογικής αρχής ή άλλης εποπτεύουσας αρχής.

11. Είναι ασφαλή τα Δεδομένα σας;
Η με οποιοδήποτε τρόπο επεξεργασία των Δεδομένων σας επιτρέπεται μόνο σε εξουσιοδοτημένα από εμάς πρόσωπα, εργαζόμενους και συνεργάτες μας αποκλειστικά για τους ως άνω αναφερόμενους σκοπούς.
Έχουμε λάβει τα απαραίτητα και κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία τόσο σε φυσικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο λογικής ασφάλειας (ενδεικτικά διαδικασίες φυσικής ασφάλειας, διαβαθμισμένης πρόσβασης στα δεδομένα, προστασία υπολογιστικών συστημάτων λογισμικό).
Τα εν λόγω μέτρα επανεξετάζονται και τροποποιούνται όταν κρίνεται απαραίτητο.

12. Ποια είναι τα δικαιώματα σας;
- Έχετε δικαίωμα ενημέρωσης.
Κατά τη φάση της συλλογής, όσο και σε κάθε μεταγενέστερη φάση επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε πλήρη δυνατότητα για την άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων σας, όπως περιγράφονται παρακάτω.
Κατά το στάδιο της συλλογής των δεδομένων σας, από την έναρξη της συμβατικής μας σχέσης, λαμβάνετε γνώση της παρούσας τόσο από τις προτυποποιημένες Αιτήσεις μας, όσο και από τους Γενικούς Όρους Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου. Αλλά και ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να συμβουλεύεστε από την κεντρική σελίδα του ιστοτόπου μας www.ca-life.gr τα δικαιώματά σας για την πληροφόρηση των παρακάτω στοιχείων:
  • την ταυτότητα μας,
  • τους σκοπούς της επεξεργασίας,
  • τους αποδέκτες των δεδομένων,
  • τυχόν τρίτους φορείς, στους οποίους τα δεδομένα διαβιβάζονται,
  • τα δικαιώματά σας,
όπως περιγράφονται αναλυτικά παραπάνω.

- Έχετε δικαίωμα πρόσβασης στα Προσωπικά σας Δεδομένα.
Αυτό σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να ενημερωθείτε από εμάς πώς και ποια Δεδομένα σας επεξεργαζόμαστε. Μπορείτε να ζητήσετε να ενημερωθείτε για τον σκοπό της επεξεργασίας, το είδος των Δεδομένων σας που τηρούμε, σε ποιους τα δίνουμε, πόσο διάστημα τα αποθηκεύουμε, αν γίνεται αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων.

- Έχετε δικαίωμα διόρθωσης ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Αν διαπιστώσετε ότι υφίσταται λάθος στα Δεδομένα σας μπορείτε να μας υποβάλλετε αίτηση για να τα διορθώσουμε (π.χ. διόρθωση ονόματος ή ενημέρωση αλλαγής διεύθυνσης).

- Έχετε δικαίωμα διαγραφής.
Μπορείτε να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τα Δεδομένα σας αν δεν είναι απαραίτητα πλέον για τους ως άνω αναφερόμενους σκοπούς επεξεργασίας.

- Έχετε δικαίωμα φορητότητας των Δεδομένων σας.
Μπορείτε να μας ζητήσετε να λάβετε σε αναγνώσιμη μορφή τα Δεδομένα, που έχετε παράσχει, ή να μας ζητήσετε να τα διαβιβάσουμε σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας.

- Έχετε δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας.
Μπορείτε να μας ζητήσετε να περιορίσουμε την επεξεργασία των Δεδομένων σας για όσο χρόνο εκκρεμεί η εξέταση των αντιρρήσεών σας ως προς την επεξεργασία.

- Έχετε δικαίωμα ανάκλησης/εναντίωσης στην επεξεργασία των Δεδομένων σας.
Μπορείτε να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των Δεδομένων σας ή να άρετε τη συγκατάθεσή σας, όπου έχει απαιτηθεί, κι εμείς θα σταματήσουμε την επεξεργασία των Δεδομένων σας, αν δεν υφίστανται άλλοι επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι που υπερισχύουν έναντι του δικαιώματος σας ή αν δεν είναι απαραίτητα πλέον για τους ως άνω αναφερόμενους σκοπούς επεξεργασίας. Ωστόσο, αυτό θα οδηγήσει σε λήξη της σύμβασης ασφάλισής σας και σε μη κάλυψή σας, επειδή (σύμφωνα και με όσα προαναφέρθηκαν) καμία σύμβαση ασφάλισης δεν λειτουργεί χωρίς επεξεργασία των ΔΠΧ ή/και των ΕΠΔΧ του ασφαλισμένου προσώπου (υποκειμένου των δεδομένων).

13. Πώς μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας;
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή έχετε τη δυνατότητα να ασκήσετε όλα τα δικαιώματα που σας παρέχει ο νόμος ως προς την επεξεργασία των Προσωπικών σας Δεδομένων, αποστέλλοντας το σχετικό αίτημά σας απευθείας στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας μας ή στα καταστήματα της συνεργαζόμενης μαζί μας τράπεζας ALPHA BANK.
Το Αίτημά σας πρέπει να καταγραφεί εγγράφως και να υποβληθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους, ακολουθώντας τα αντίστοιχα βήματα:

  • ηλεκτρονικά μέσω αποστολής στο email: dpo@ca-life.gr.
    Στην περίπτωση αυτή, θα αποστείλετε ενυπόγραφο το Αίτημά σας με το βεβαιωμένο γνήσιο της υπογραφής σας. Θα λάβετε την απάντησή μας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που μας έχετε δηλώσει, εκτός εάν ζητήσετε να σας αποσταλεί με άλλον τρόπο.

  • ταχυδρομικά, στη διεύθυνση της Εταιρείας (Μητροπόλεως 45, Αθήνα).
    Στην περίπτωση αυτή, αφού συμπληρώσετε την Αίτηση, θα βεβαιώσετε το γνήσιο της υπογραφής σας σε κάποιο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ή Αστυνομικό Τμήμα και θα την αποστείλετε.

  • με φυσική παρουσία σας στην έδρα της Εταιρείας (Μητροπόλεως 45, Αθήνα) ή στα καταστήματα της συνεργαζόμενης μαζί μας τράπεζας ALPHA BANK.
    Στην περίπτωση που παραδώσετε οι ίδιοι το Αίτημά σας είτε στην έδρα της Εταιρείας είτε σε τραπεζικό κατάστημα του Δικτύου της ALPHA BANK δεν απαιτείται να βεβαιώσετε το γνήσιο της υπογραφής σας, αλλά θα ζητηθεί η επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή άλλου επίσημου αναγνωριστικού εγγράφου από τον αρμόδιο υπάλληλο για να γίνει η ταυτοποίησή σας.

14. Πότε απαντάμε στα Αιτήματά σας;
Απαντάμε στα Αιτήματά σας δωρεάν χωρίς καθυστέρηση, και σε κάθε περίπτωση εντός (1) ενός μηνός από τότε που θα λάβουμε το αίτημά σας. Αν, όμως, το Αίτημά σας είναι πολύπλοκο ή υπάρχει μεγάλος αριθμός Αιτημάτων σας θα σας ενημερώσουμε εντός του μήνα αν χρειαστεί να λάβουμε παράταση άλλων (2) δύο μηνών, εντός των οποίων θα σας απαντήσουμε.
Αν τα Αιτήματά σας είναι προδήλως αβάσιμα ή υπερβολικά, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα τους, η Εταιρεία μπορεί να επιβάλει την καταβολή εύλογου τέλους, λαμβάνοντας υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την παροχή της ενημέρωσης ή την εκτέλεση της ζητούμενης ενέργειας ή να αρνηθεί να δώσει συνέχεια στο Αίτημα αιτιολογώντας στην απάντηση προς εσάς.

15. Πού μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξέλιξη των Αιτημάτων σας;
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 214-4166700 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών).

16. Κάνουμε χρήση αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων/ περιλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ κατά την επεξεργασία των Δεδομένων σας;
Η εταιρεία μας, δεν κάνει αυτοματοποιημένη επεξεργασία για σκοπούς Μάρκετινγκ και άμεσης εμπορικής προώθησης.
Η αυτοματοποιημένη επεξεργασία, συνδέεται με το σκοπό της ασφαλιστικής σύμβασης και της εκτίμησης της ανάληψης κινδύνου, καθώς και τη συμμόρφωσή μας με την νομοθεσία για το Ξέπλυμα Χρήματος, ή των συμφωνιών μεταξύ Ελλάδας και κρατών (ΕΕ, ΟΑΣΑ και ΗΠΑ) για την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών. Τα στοιχεία που δηλώσατε αναλύονται προκειμένου να προταθεί από εμάς, το καλύτερο και καταλληλότερο πρόγραμμα, το οποίο να σας καλύπτει, στο πλαίσιο της αντικειμενικής αξιολόγησης όλων των κινδύνων που αφορά.

17. Ποιo είναι το εφαρμοστέο δίκαιο κατά την επεξεργασία των Δεδομένων σας από εμάς;
Εφαρμοστέο Δίκαιο είναι το Ελληνικό Δίκαιο, όπως διαμορφώνεται σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ, και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία Προσωπικών Δεδομένων.
Αρμόδια δικαστήρια για τυχόν αναφυόμενες διαφορές προκύπτουσες από θέματα που αφορούν τα Προσωπικά σας Δεδομένα είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

18. Πού μπορείτε να προσφύγετε για να ελέγξετε αν τηρήθηκαν τα δικαιώματά σας;
Έχετε δικαίωμα να υποβάλλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ.: 210 6475600, contact@dpa.gr), αν θεωρείτε ότι η επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων σας παραβιάζει το ισχύον εθνικό και κανονιστικό πλαίσιο δίκαιο για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων.

19. Πώς θα ενημερωθείτε για τυχόν τροποποιήσεις της παρούσας Πολιτικής;
Ενημερώνουμε την παρούσα Πολιτική όποτε αυτό είναι αναγκαίο. Εάν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην Πολιτική ή στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα Προσωπικά Δεδομένα σας, θα δημοσιεύουμε στην ιστοσελίδα μας την επικαιροποίηση της παρούσας, προτού οι αλλαγές τεθούν σε ισχύ και θα σας ειδοποιούμε με κάθε πρόσφορο τρόπο. Σας ενθαρρύνουμε να διαβάζετε ανά τακτά διαστήματα την παρούσα Πολιτική για να γνωρίζετε πώς προστατεύονται τα Δεδομένα σας.